2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش زبان انگلیسی به روش ESL

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 13
بازديد ديروز : 165
كل بازديدها : 740790

دیگر امکانات

آموزش زبان انگلیسی به روش ESL

این سیستم آموزشی برای کسانی تدوین و تالیف شده است که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب نموده و فرا می گیرند. ساختار آموزشی آن در هشت سطح طراحی شده و تمامی نیاز های زبان آموزان سطوح مبتدی، مقدماتی و پیشرفته را پوشش می دهد.

سیستم آموزش زبان ESL 24/7 Classroom دارای هشت سطح از مبتدی تا پیشرفته است، در لوح فشرده، گفت و شنود ها چهار بار به روش های زیر پخش و تکرار می شود.

* بار اول تصویر بدون صدا است. برای تحریک حس کنجکاوی زبان آموز که مکالمه درباره چه موضوعی است.

* بار دوم تصویر و صدا با هم است.

* بار سوم تصویر و صدا به همراه بعضی از کلمات کلیدی مکالمه که زیر نویس می شود.

* بار چهارم تمام متن مکالمه زیر نویس شده است.

سپس استاد نکات گرامری مربوط به آن دیالوگ را به زبان انگلیسی و بسیار شفاف و قابل فهم تدرسی می کند.
در فصول دوره (Course Book) علاوه بر توضیح و تدریس نکات دستور زبان مربوطه (Grammar)، مطالب گرامری تکمیلی به همراه لغت پردازی و اصطلاحات کاربردی روزمره گردآوری شده است و زبان آموزان از ابتدا با استفاده از فیلم های آموزشی که هر قسمت آن مربوط به یک موضوع از زندگی است با مبانی زبان آشنا شده، تلفظ صحیح لغات را فرا گرفته و با تمرین، مکالمات روزمره را تجربه می کنند.
پس از دوره سوم در تمامی فصول ده گانه یک بخش "خواندن" (Reading) در نظر گرفته شده، که ضمن تنوع در موضوع های انتخاب شده، هر بخش خواندن (Reading) دارای تمرین های بسیار مفید در زمینه های آوا شناسی، درک مطلب، علامت گذاری، اصطلاحات، هجی کردن و تلفظ، لغت پردازی، استنباط و مفاهیم و مطالب گسترده دیگری است که به سرعت توان زبان آموز را در مهارت های خواندن و نوشتن تقویت می کند.
کتاب های Work شامل تمرین های مربوط به مکالمات و نکات دستور زبان مربوطه (Grammar)، مطالب گرامری تکمیلی به همراه لغت پردازی و اصطلاحات کاربردی روزمره گردآوری شده است و زبان آموزان از ابتدا با استفاده از فیلم های آموزشی که هر قسمت مربوط به یک موضوع از زندگی است با مبانی زبان انگلیسی آشنا شده، تلفظ صحیح لغات را فراگرفته و با تمرین، مکالمات روزمره را تجربه می کنند.
پس از دوره سوم در تمامی فصول ده گانه کتاب یک بخش "خواندن" (Reading) در نظر گرفته شده، که ضمن تنوع در موضوع های انتخاب شده، هر بخش خواندنی (Reading) دارای تمرین های بسیار مفید در زمینه های آواشناسی، درک مطلب، علامت گذاری، اصطلاحات، هجی کردن و تلفظ، لغت پردازی، استنباط و مفاهیم و مطالب گسترده دیگری است که به سرعت توان زبان آموز را در مهارت های خواندن و نوشتن تقویت می کند.
کتاب های Work شامل تمرین های مربوط به مکالمات و نکات دستور زبان (Grammar) آموزش داده شده است که توسط زبان آموز انجام میشود.

ش م:57432-1392

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش زبان انگلیسی به روش ESL ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان انگلیسی به روش ESL


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.